Lengéscsillapító
A lengéscsillapító szerepe az úton tartani a gumiabroncsot, csökkenteni a lengéseket, növelni a tapadást. A lengéscsillapító a többi autóalkatrészhez hasonlóan kopó alkatrész, tehát időszakonként cserélni kell őket. Hibamegállapításuk lengéscsillapító-mérővel és szemrevételezéssel történik.A rossz lengéscsillapító kopogó hangot adhat, illetve tovább ronthatja egyes alkatrészek élettartamát.(pl. gumik, szilentek, kocsiszekrény)
Lengéscsillapító hibáira utaló jelek lehetnek:
- rossz kanyarstabilitás
- magas menetzaj
- hosszabb fékút
- a gumiabroncsok kagylós kopása
- túlságosan nagy lengések a kocsiszekrényen
Ha ezeket a hibákat észleli, keresse fel szervizünket.
Számítógépes diagnosztika
A mai korszerű autók javítása diagnosztikai készülék nélkül lehetetlen.
Például:
- olajcsere szerviz intervallum nullázás
- digitklíma hibamegállapítás
- ABS, ESP hibamegállapítás
- fékbetétek cseréje után elektromos kézifék alapbeállítása
- motor jeladóinak hibakiszűrés
Szervizünk a Delphi DS150 típusú motor és általános tesztert használja a hibák olvasására és technikai adatbázis használatára. Sajnos a mai autók hibamegállapításakor ritkán, de előfordul, hogy akár több órát vagy napot is igénybe vehet, kérjük legyenek erre tekintettel, nem egy fékbetétcsere.
Delphi motordiagnosztika:
- vezérlő egység diagnosztikája
- beavatkozó teszt
- hibatörlés
Turbó
Cégünk vállalja bármilyen típusú turbófeltöltő javítását, bevizsgálását
Leggyakoribb meghibásodások:
- olajazás hiánya
- olajazási késedelem
- olajba került szennyeződés
- idegen anyag által okozott sérülés
- túlhevülés
- kiegyensúlyozatlanság
Turbó javítása:
- a turbó szétszerelése
- tisztítása
- hibafelvétel
- tisztítási folyamatok, homokfúvatás
- gépmunka
- a turbó forgórészeinek egyensúlyozása
- a középrész beszerelése
- a középrész próbapados vizsgálata és egyensúlyozása
- készre szerelés és beállítás
- nyomáspróba